Tworzenie grupy na Facebooku
Tak ważne jest korzystanie z wielu możliwości jakie daje Internet. Jedną z nich jest utworzenie grupy na Facebooku. Warto z tego skorzystać, ponieważ jest to szansa na zdobycie klientów naprawdę zainteresowanych usługą czy też produktów, w zależności co oferuje się.
Tylko jak utworzyć grupę na Facebooku? Nie jest to jakoś skomplikowana czynność. Otóż na początku trzeba ułożyć nazwę, która będzie przyciągać ludzi no i najlepiej, żeby była związana z branżą jaką się prowadzi. Nazwa musi być dostępna na Facebooku, jeżeli nie jest wpisuje się inną, aż do skutku. Kiedy nazwa jest ułożona należy przejść do następnego kroku. Jest nim kliknięcie w prawym górnym rogu profilu w zakładkę, która jest oznaczona strzałką. Następnie należy wybrać „utwórz grupę” i przystąpić do utworzenia grupy, która rozpoczyna się wpisaniem nazwy grupy, którą się ułożyło. Można też dodać do grupy innych użytkowników, jeżeli wiadomo kogo chce się zaprosić. Potem trzeba w ustawieniach prywatności zaznaczyć jaką grupę chce się utworzyć, na przykład może być otwarta lub zamknięta. Warto opisać grupę, czym się zajmuje firma, żeby dany potencjalny klient wiedział, czy na tej grupie jest coś czego poszukuje. Warto też pododawać inne funkcje grupy, żeby na grupę trafiał ktoś, kto jest naprawdę zainteresowany usługą lub produktem. Wypełnienie pól z danymi kontaktowymi jest obowiązkowe. Następnie klika się w „załóż grupę”. Na ostatnim etapie dodaje się zdjęcie profilowe. Najlepiej jakby też było związane z branżą jaką się wykonuje oraz, żeby było wyraźne, bo to wpływa na pozytywny odbiór założonej grupy. Nie należy zapominać, żeby ogłosić na Facebooku, że założyło się grupę i o możliwości dołączenia do niej. Więcej informacji na stronie e-kjstudio.pl.