Warszawskie Spotkania Biznesowe 2008

W dniach 19-20 listopada 2008 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbędą się Warszawskie Spotkania Biznesowe.

Zaplanowano ambitny program sesji tematycznych pod zbiorczym hasłem „Jak dziś zmierzyć się z wyzwaniami burzliwego świata?", co odzwierciedla niepokoje przedsiębiorców wobec zawirowań na globalnych rynkach finansowych. Tematy sesji odnoszą się do współczesnych wyzwań ekonomicznych, nowych technologii w służbie biznesmena, współczesnych trendów marketingu i sprzedaży, konieczności partnerstwa samorządu gospodarczego i władz publicznych, zarządzania nowoczesnymi kadrami. Z tematami tymi korespondują prezentacje targowe z ofertami szkoleń, rozwoju menedżerskiego, sprzętu i oprogramowania, sal i terenów na biznesowe spotkania, konferencje, kongresy i eventy firmowe.

Na targach tych mających już 11 lat tradycji, co roku pojawiają się nowe inicjatywy, nie tylko ściśle biznesowe, ale i „adrenalinowe". Tym razem zaprezentowana będzie wystawa fotografii z ekstremalnej wyprawy polskiego entuzjasty psich zaprzęgów Dariusza Morsztyna, a z Markiem Kamińskim będzie można porozmawiać o łączeniu pasji podróżniczych z biznesem.

W skali całej imprezy spodziewany jest udział kilku tysięcy menedżerów z firm, instytucji, izb gospodarczych i wszelkich organizacji z całej Polski oraz zagranicy, a także ok. 150-200 wystawców z ekspozycjami na powierzchni ponad 3000 m2. Uczestnikami imprezy będą także reprezentanci polsko-zagranicznych izb handlowych oraz placówek dyplomatycznych i gospodarczych akredytowanych w Polsce, zapraszane są także delegacje z regionów i miast współpracujących z Warszawą i Mazowszem w ramach porozumień partnerskich. Zgromadzenie w jednym miejscu zarówno debat merytorycznych oraz stoisk targowych znakomicie zwiększa atrakcyjność imprezy, potęguje możliwość nawiązania cennych kontaktów, zachęca do nowych inicjatyw praktycznych. Forum i Targi adresowane są do środowisk menedżerskich (korporacji, organizacji, instytucji). Impreza nasza od lat cieszy się uznaniem licznych środowisk, w tym branży konferencyjno-kongresowej oraz spotyka się z poparciem władz centralnych, regionalnych i miasta Warszawy.

Dodatkowym celem organizatorów - firmy Meetings Management - jest umacnianie pozycji Polski i Warszawy, jako naturalnego miejsca kontaktów biznesowych w skali całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Taki właśnie przekaz o Polsce i Warszawie („Warsaw - Economic hub of Central and Eastern Europe") lansowany jest w najnowszych kampaniach promocyjnych realizowanych m.in. w Telewizji Polskiej, BBC WORLD, CNN czy na łamach International Harald Tribune.

Uczestnictwo w debatach, a także wejście na sale wystawiennicze jest bezpłatne po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronach www.btf.waw.pl lub www.opendays.pl .

Źródło PARP